تمامی سوالات شما را پاسخ داده ایم :

رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده و همیشه در تلاش بوده ایم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

با این وجود ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که تصمیم به عودت کالا بگیرند که در این صورت باید طبق دستور العمل زیر رفتار کنند :

  1. قبل از هرگونه اقدام جهت مرجوعی کالا ، با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و علت مرجوعی و شرایط کالا را توضیح دهید.
  2. از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان پشتیبانی جداً، خودداری کنید.
  3. برای ارسال، باید کالا در جعبه و کارتن اصلی خود به ‏خوبی و همانگونه که دریافت شده بسته‌بندی و ارسال شود.
    ( در صورت عدم وجود بسته بندی مناسب ، هزینه بسته بندی مجدد کالا برعهده شما می باشد.)
  4. در صورتی که سفارش شما شامل اقلام هدیه باشد و قصد مرجوع کردن کل سفارش را دارید، حتما باید هدیه نیز همراه سفارش عودت داده شود. در غیر این صورت مبلغ هزینه ارسال از سفارش کسر و مابقی مبلغ به شما عودت داده خواهد شد.
  5. سسس
برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

برای محصولی که سالم به دستتون رسیده باشه و به هر دلیلی مورد پسندتون نباشه :

  • اول با شماره هامون تماس بگیرین و قصدتون برای عودت کالا رو بهمون اطلاع بدین و اگر قصد جایگزینی محصولی دارین باهامون در میون بزارین
  • دوم اینکه محصول رو با هر مدل بسته بندی که بهش آسیب نرسه بهمون بر گردونید
  • سوم اینکه بعد از اینکه محصول بدستمون رسید و مسئول عودتمون سلامتشو تأیید کرد بعد از حدأقل 24 ساعت باهاتون تماس میگیریم هزینش به حسابتون واریز میشه
  • در نظر داشته باشید که توی این حالت هزینه پستی که انجام میدین به عهده خودتونه                                                           

برای محصولاتی که براتون ارسال میشه و دارای آسیب فیزیکی هستن و یا اشتباهی از طرف واحد ارسال ما صورت گرفته باشه:

  • اول اینکه با شماره هامون تماس بگیرین و با پشتیبانیمون راجع به آسیب وارد شده به کالاتون هماهنگی لازم رو انجام بدین. توجه داشته باشید که نهایتاً 24 ساعت بعد از دریافت کالاتون باید تماس بگیرین و در صورتی که پشتیبانمون ازتون درخواست کرد می بایست عکس از محصول مورد نظرتون تهیه کنین و برامون بفرستین.
  • بعد از اینکه عکس تأیید شد و اون کالا خسارتش تأیید شد اگر نیاز به عودت داشته باشه، بعد از عودت کالا توسط شما، با ما تماس بگیرین و کد رهگیری رو در اختیارمون بزارین که بتونیم هرچی سریعتر کالا رو تحویل بگیریم
  • مرحله آخر اینکه بعد از دریافت کالا توسط مسئول عودتمون، کالای جدید با سرعت بیشتر براتون ارسال میشه و در صورتی که مایل به ارسال مجدد کالا نبودین، هزینه کالا+هزینه پستی رو که شما انجام دادین رو بعد از حدأقل 24 ساعت به حسابتون واریز میکنیم.

ارسالمون برای سفارش های بالای 900 هزارتومن رایگانه  

بله، حتما اطلاع رسانی میکنیم به موقعش

بله امکانش هست، خیلی وقتا پیش میاد یه کالا رو موجود داریم ولی پروسه ثبتش طولانی شده و توی سایت موجود نیستش، در این مواقع با درخواست شما این پروسه رو کوتاه میکنیم و زودتر موجودش میکنیم

سوالات دیگر

بله، با خیال راحت خرید کنید، توی قوانین عودت سفارش کامل توضیح دادیم 

بله این مورد رو هم توی قوانین عودت توضیح دادیم، میتونین با خیال راحت خرید کنین و پشتیبان الف استور رو پشتیبان خودتون بدونین

کالای با کیفیت و قیمت مناسب میتونه برای شروع کافی باشه

این بستگی به شما داره اگه بخواهید چرا که نه !